Lomitusnetissä käyttökatko 1.10. alkaen

01.10.2019

Asiointipalvelussa ja Lomitusnetissä käyttökatko 1.10. alkaen

Melan asiointipalvelun ja Lomitusnetin kirjautumisessa käytössä ollut TUPAS-pankkitunnistusprotokolla ei enää 1.10.2019 alkaen täytä Liikenne- ja viestintäviraston vahvan sähköisen tunnistautumisen vaatimuksia.

Olemme tästä syystä siirtymässä uuteen, turvallisempaan tunnistautumispalveluun. Jatkossa tunnistautuminen asiointipalveluun ja Lomitusnettiin tapahtuu Suomi.fi-tunnistuksen kautta. Suomi.fi-tunnistus on julkishallinnon asiointipalveluiden yhteinen tunnistuspalvelu, joka on käytössä valtion ja kuntien sähköisissä asiointipalveluissa.

Uuteen tunnistuspalveluun siirtyminen aiheuttaa katkon asiointipalvelun ja Lomitusnetin käyttöön
Siirtyminen uuteen tunnistautumispalveluun aiheuttaa katkon pankkitunnistautumisen takana oleviin palveluihimme. Käyttökatko asiointipalvelussa ja Lomitusnetissä alkaa 1.10. Katkon arvioitu pituus on noin kaksi päivää. Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa häiriötä.

Lisätietoja
Melan tietohallintopäällikkö Arja Raatikainen, puh. 029 435 2321

30.01.2024Matkakustannusten korvaukset 2024
19.06.2023Hallitusohjelman neuvottelutulos lomituksen osalta
22.05.2023Nuorisotapahtuma
13.04.2023Kevätkokous-ilmoitus
07.03.2023Sopimusneuvottelut
02.01.2023Sarka-messut 27.-28.01.2023
08.12.2022Matkakustannusten korvaukset 2023
27.10.2022Maatalouslomittaja -lehti
20.10.2022Sonkajärven paikallistoimikunnan kokous ja pikkujoulu
03.10.2022KVTES Keskitetty järjestelyerä maksetaan yleiskorotuksena

Siirry arkistoon »